I juni og juli har de faste medlemmer i Formhuset spurgt sig selv: “ Hvad er det der begejstrer mig?”
Hvornår fandt de på at lave, det de gør – hvad inspirerer – hvilket materiale/ materialer elsker de at arbejde med.
Det vil være en udstilling med billeder og færdige ting, hvor vi kan følge, hvad der driver kunsthåndværkerne.